О компании

Технічне обслуговування охоронно-тривожної сигналізації

Охоронна сигналізація – важливий елемент захисту нерухомості, від якого залежить не тільки збереження майна, але і життя людей. Як би не добре була встановлена подібна система, вона потребує регулярного технічного обслуговування і тому є ряд причин. Якщо вам необхідне технічне обслуговування охоронно-тривожної сигналізації або ви просто бажаєте дізнатися більше про це питання, то ви завітали за правильною адресою!
Технічні проблеми – починаючи від неякісного монтажу, який призводить до неправильної роботи системи (викликаючи, наприклад, помилкові спрацьовування) і закінчуючи такими проблемами як пошкодження електропроводки, затоплення обладнання і т. д.
Помилки у використанні охоронної сигналізації, неправильні дії користувачів при взяття під охорону або зняття, а так само за іншими операціями.
Захист від зловмисника-профілактика і повна перевірка працездатності обладнання, тому що охоронна система може бути беззахисною в той момент, коли вона не на охороні.
І навіть при ідеальній якості виготовлення і правильному монтажі система подібної складності може вийти з ладу при відпрацюванні розрахункової кількості годин. Регулярне, якісне технічне обслуговування системи може гарантувати справність роботи і продовжити термін її служби.
Які види обслуговування охоронної сигналізації бувають?
Гарантійне обслуговування
Планове технічне обслуговування
Сервісне обслуговування
Ремонтні роботи
У цій статті ми розглянемо кожен з них
Гарантійне обслуговування
Відповідно до законодавства України гарантійне обслуговування поширюється тільки на заводські дефекти обладнання і неправильний монтаж охоронної сигналізації.
Замовник має право на гарантійне обслуговування, якщо при дотриманні ним правил експлуатації системи, були зафіксовані збої в роботі обладнання протягом гарантійного строку. У таких випадках безкоштовно здійснюється виїзд інженера. При наявності помилок монтажу проводиться їх безкоштовне виправлення. У разі виходу з ладу обладнання, воно забирається на експертизу. Тривалість експертизи складає від 1 до 45 днів, на даний період замовнику встановлюється підмінне обладнання. Якщо за результатами експертизи буде доведено вихід з ладу устаткування з вини заводу-виробника, проводиться безкоштовна заміна обладнання на нове. Якщо буде доведена вина клієнта, то йому можуть виставити рахунок за нове обладнання, виїзд співробітника, проведені роботи та проведення експертизи.
Гарантійне обслуговування охоронної сигналізації є безкоштовним і повинно включати в себе:
виїзд фахівця на об'єкт;
виправлення помилок монтажу (включаючи помилки програмування охоронної панелі і датчиків);
вартість замінного обладнання та витратних матеріалів у випадках виходу з ладу обладнання з вини заводу виробника.
Перелік не гарантійних випадків:
порушення технічних умов експлуатації системи, затоплення, пожежі, високої напруги в мережі електроживлення і т. п.;
зміна програми функціонування сигналізації на прохання клієнта;
демонтаж охоронної системи при переїзді на новий об'єкт або його ремонті;
планове технічне обслуговування системи відповідно до регламенту.
Планове технічне обслуговування
Планове технічне обслуговування проводиться з метою підтримки працездатності та необхідного рівня надійності обладнання. Періодичність такого обслуговування встановлюється регламентом і вказується в договорі на технічне обслуговування. Роботи по плановому технічному обслуговуванню оплачуються у вигляді щомісячної абонентської плати.
При виявленні несправностей виконуються необхідні ремонтні роботи, що дозволяє відновити працездатність охоронної сигналізації та забезпечити її тривалу експлуатацію. За результатами проведення планового технічного обслуговування замовник підписує акт і ставить позначку в журналі ТО.
Приклад регламенту технічного обслуговування охоронної сигналізації
Перелік робіт Періодичність
1) Візуальний огляд на наявність механічних пошкоджень, корозії, пилу і бруду. Перевірка світлової індикації приладів. Щомісяця
2) Перевірка загальної працездатності системи – спрацьовування датчиків, постановка під охорону і зняття. Перевірка справної роботи сирени і світлових маяків. Щомісяця
3) перевірка проходження сигналів на станцію моніторингу за основними і резервними каналами зв'язку щомісяця
4) Контроль основного і резервного живлення. Перевірка автоматичного перемикання живлення з основного на резервне джерело. Перевірка запобіжників. Щомісяця
5) Профілактичні роботи – роботи планово-попереджувального характеру для підтримки системи в працездатному стані, що включають в себе очищення зовнішніх поверхонь обладнання, перевірка роз'ємів і з'єднань, перевірку технічного стану їх внутрішнього монтажу, очищення, заміна батарей, що виробили ресурс або прийшли в непридатність, оновлення програмного забезпечення контрольної панелі. Щокварталу
6) Уточнення списку відповідальних осіб. Уточнення і зміна контактних даних По необхідності
Сервісне обслуговування
Основними завданнями сервісного обслуговування є забезпечення стійкого функціонування системи безпеки на об'єкті, виявлення і усунення несправностей і причин помилкових тривог, зменшення їх кількості. На відміну від планового технічного обслуговування, як правило, здійснюється разово і може включати наступні види робіт:
виїзд інженера на об'єкт замовника;
діагностика помилкових спрацювань і несправностей;
усунення несправностей, включаючи витратні матеріали;
заміна елементів живлення і акумуляторної батареї;
Заміна вийшло з ладу обладнання на нове однотипне або функціонально еквівалентне;
зміна програми функціонування системи;
вжиття заходів та / або видачу рекомендацій щодо усунення причин помилкових викликів;
надання консультаційних послуг замовнику з питань експлуатації системи.
Обслуговування охоронної сигналізації
Проводити сервісне обслуговування повинен тільки фахівець
Ремонтні роботи
У разі виходу з ладу охоронної системи, здійснюються її ремонт, заміна окремого блоку – gsm-модуля, охоронних і пожежних датчиків, пульта управління або заміни на аналогічний тип сигналізації. Такі роботи проводяться за результатами контролю технічного стану в разі відмови обладнання або за запитом замовника.

Дообладнанням системи є додатковими роботами. В нього може входити – підключення додаткових датчиків і розширення функціоналу системи на об'єкті замовника.
Крім того, в процесі експлуатації охоронної сигналізації у клієнта виникає необхідність щось змінити в конфігурації системи. Це можуть бути призначені для користувача настройки, зміна розташування датчиків і багато іншого.

Задать вопрос

Задать вопрос

5ee972abcdeb6fa6041cae15582a9d2e